In 2016 lanceerden WE Fashion, RTL en EndemolShine een volledig geïntegreerde 360-interactieve marketingcampagne met in de hoofdrol Nina Sanders uit Goede Tijden, Slechte Tijden. Zij zag haar droom om mode-ontwerpster te worden uitkomen en kreeg na het maken van een geslaagde proefcollectie voor WE Fashion de opdracht de Fall/ Winter Party collectie te ontwerpen onder haar eigen label WE x Nina. In een maand groeide Nina uit tot een talentvolle designer. Op 16 november 2016 presenteerde ze in de serie met een echte catwalkshow haar collectie. Direct erna werd het ook realiteit toen de collectie te koop was. Met verbluffende resultaten: alle doelstellingen werden overtroffen.

De jury zegt: ‘Een innovatieve branded content case die spectaculaire
resultaten heeft gesorteerd. Gedurfde case om een TV programma
te omarmen met een totaal vernieuwende online/offline beleving.
Door GTST-personage Nina Sanders haar eigen kleding te laten
ontwerpen en deze lijn vervolgens te lanceren in de winkels van We.
Deze case is via allerlei kanalen, consistent geactiveerd en daarmee
een 360 graden case. Een branded content case die een nieuwe standaard
zet en nog zeker navolging zal krijgen van anderen.’

zend je case in