25 november 2019

Recordaantal winnaars bij twintigste editie SponsorRingen

Amsterdam, 25 november 2019 – Bij de twintigste editie van de SponsorRingen is op maandag 25 november 2019 een recordaantal van twintig sponsorprijzen uitgereikt. Jumbo-topman Frits […]
23 oktober 2019

Zeventien nominaties voor SponsorRingen 2019

De vakjury’s van de SponsorRingen hebben dit jaar zeventien cases genomineerd uit de in totaal 47 inzendingen. De winnaars van een SponsorRing worden op maandag 25 […]
27 augustus 2019
Patricia-slootjes-sponsorring

Wat Miele heeft geleerd van drie jaar Lowlands

Miele was deze zomer voor het derde jaar op rij aanwezig op muziekfestival Lowlands. De grote rode PowerWash is inmiddels een begrip, maar keert niet terug. […]
27 augustus 2019
Cas-Biesta-Ajax-sponsorring-winnaar-2018

Cas Biesta (Ajax): ‘Onze esports-doelgroep zit op Instagram’

Ajax heeft de snelle opkomst van esports goed naar zijn hand weten te zetten. Dat resulteerde eind vorig jaar in een SponsorRing voor Ajax eSports. Cas […]
20 augustus 2019
Trots als een pauw

Waarom wil je mee doen aan de SponsorRingen?

19 September is al de deadline voor het inzenden van het beste werk op het gebied van Sponsoring. Twijfel je nog of je in gaat zenden? […]
10 augustus 2019
Factsheet SponsorMonitor 2019

Sponsoring zit echt weer in de lift

Sponsorbestedingen stijgen weer in Nederland, voor het eerst sinds 2012. Vorig jaar groeiden de uitgaven voor sponsoring van 755 naar 760 miljoen euro, aldus de SponsorMonitor […]
8 augustus 2019

Tom van Kuyk (Rabobank) over de risico’s van SponsorRing-winnaar Brasserie 2050

Deze maand staat Rabobank weer op Lowlands met het prijswinnende concept Brasserie 2050. Hoe slaagde dit innovatieve food-concept erin om afgelopen jaar goud te winnen bij […]
16 juli 2019

De Waarde van Creativiteit

Er zijn mensen die menen dat iedereen creatief is. Maar dat is niet zo, zegt Marcel Beerthuizen (oud bestuursvoorzitter van Stichting SponsorRingen). Het gevolg is wel […]
9 juli 2019

Het belang van een SponsorRing

Philips en Rijksmuseum wonnen vorig jaar een SponsorRing voor hun samenwerking om het leven in de MRI scanner te verbeteren. Nathalie Lam, Head of Global Sponsorship […]
Houd me op de hoogte